13 Mayıs 2010 Perşembe

Stil Hırsızlığı Ama Bu

İnternette alakasız bir sitede Familia 21 Rahatlatıcı Masaj Kremi diye bir reklamla karşılaştım. Famous Stars and Straps'in logosunu (hatta Family sweatshirt, t-shirt vs dizaynlarını) aynen çalmışlar.


ShopStyle diye bir site var, bilmiyorum haberiniz var mı. Eğer bilmiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. İstediğiniz marka ve mağazaları seçiyorsunuz, bir şey indirime girdiğinde anında size haber veriyor. Ayrıca internet üzerinden satış yapan markalar arasında renk, tarz, beden, kumaş ve fiyata göre arama yapabildiğiniz mega büyük bir database'leri var. Böylece benim gibi "Siyahımsı koyu yeşil kadife kayık yakalı üst istiyorum" modunda precise bir insansanız mağaza mağaza gezmeden aradığınızı bulmanız mümkün.
Neyse, ShopStyle'ın günlük indirim alert'lerine bakıyordum ki Peacocks'un iki tane çantasını gördüm. Birisi Balenciaga Giant Covered City'nin oha derecede kopyalanmış bir versiyonu.

Üstteki Bal, alttaki Peacocks..




Gördüğüm 2. çanta ise bana üstteki kadar olmasa da fena halde Marc Jacobs Stam'i hatırlattı.

Üstte MJ, altta Peacocks..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder