19 Mayıs 2010 Çarşamba

Festival Look 2010

Reading biletimi satmış olmamla birlikte bu yaz gideceğim festival kalmadı. Hiç bir festivalde o yağmur/çamur/sıcak/pislik vs'ye katlanacak bir line-up yok benim için bu yıl. Ama yine de festival ortamlarının havası bir başka oluyor, o yüzden eğer gidecek olsam yanımda ne götürmek isterdim diye düşündüm. Eğer festivale gidecek olsaydım ve aşağıdakilerin hepsini almaya param yetseydi götüreceğim şeyler bunlar:

Eastpak £40


Melissa Odabash (Net-a-Porter) £75


Lacoste (ASOS) £80


Vivienne Westwood Anglomania (ASOS) £120


Jimmy Choo (Net-a-Porter) £255


Burberry £125


Adidas by Stella McCartney (Net-a-Porter) £90


Marc by Marc Jacobs (ASOS) £70


McQ (Harvey Nichols) £115


Marc by Marc Jacobs (Harvey Nichols) £70


True Religion (Net-a-Porter) £330


Topshop £40


Kate Moss for Topshop £85


Kate Moss for Topshop £45


Marc by Marc Jacobs (Liberty) £55


Balenciaga $385


Rayban $159

PS. Balenciaga gözlük ve Jimmy Choo wellington'ları o pislik ortamına götürmezdim sanırım, evet. Ama Balenciaga'nın kalbimdeki yeri ayrı.

PPS. Eastpak'in kedili çantası o kadar mega şirin ki bir an sırt çantası kullanan bir insan olmayı diledim almak için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder