7 Şubat 2010 Pazar

A Passion for Fashion

Tüm internet evrenine açık bir şekilde kendi kendime konuşma mekanım Becoming Zero'da son günlerde modadan bahsedip durduğumu fark ettim, ve modadan bahsetmeyi özlediğimi. Hem oradaki okuyucularımın (gerçekten, insanlar benim genelde ranting'den ibaret yazılarımı neden okuyorlar bilemiyorum hiç) hepsi modayla ilgilenmedikleri, hem de alakasız konularla ilgili yazılar birbirine girsin istemediğim için bu blog'u açmaya karar verdim. Ya da bir Pazar sabahı evde çok sıkılmıştım, kim bilir..

Burada modayla ilgili haberleri ve kişisel yorumlarımı paylaşacağım ve hayır, kesinlikle objektif bir yer değil burası. Sevdiğim tasarımcılara gayet torpil geçmeyi planlıyorum, sevmediklerimden ise bahsedilmeye değer derecede korkunç bir tasarımla karşıma çıkmadıkları sürece bahsedeceğimin garantisini vermiyorum. Ayrıca aralara sıkıştırılmış bir sürü İngilizce kelime bulmanız son derece olası, tasarımcı değil designer demeyi seviyorum mesela, so get over it.

Son bir şey, lütfen düşüncelerinizi paylaşın, comment yollayın, falan filan. Eğer eleştirileriniz yapıcı olmaktan çok mean girl/boy olma yolunda ise boşuna paylaşmayın, mean was so 2008. Ayrıca lütfen buradan bir alıntı yapacaksanız başka bir yerde, kaynak belirtin.

Disclaimer'ımsı kısmı geçtikten sonra Becoming Zero'da yazmış olduğum en son post'u oradan silip buraya kopyalayarak hayali makasımla Passio Factionis'in Anya Hindmarch logosu şeklindeki kurdelesini kesmiş olayım:


Bugün YOOX'ta bakınırken piyasadaki çantaların çoğunun ne kadar designer çalıntısı olduğu dikkatimi çekti. Diesel'in çantalarındaki Balenciaga esintileri sizin de gözünüze çarptı mı?

Diesel ve türevlerininki "biraz fazla esinlenmek" diye geçiştirilebilir belki ama bu Bruno Premi (o kim en ufak bi fikrim yok) çantayı görünce "yok artık" dedim gerçekten.

Aradaki 7 farkı bulun (varsa).

Bruno Premi


Marc by Marc Jacobs Faridah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder