30 Ağustos 2010 Pazartesi

2010 emmy awards

62. Emmy Ödülleri dün gece -bana göre çoğunlukla yanlış olan- sahiplerini buldu. Gece çoğu insanın tasarımcı olarak Oscar de la Renta ve Marchesa, renk olarak da lacivert tercih etmesi dikkatimi çekti.

Erkeklerdeki favorim kesinlikle Tom Ford takım elbisesiyle Glee yönetmeni Ryan Murphy oldu (sağda).



Kadınlarda ise en beğendiğim isimler aşağıdakiler...

Lea Michele (Oscar de la Renta)


Claire Danes (Armani Prive)


January Jones (Versace)


Tina Fey (Oscar de la Renta)


Jane Krakowski (Escada)


Jewel (Zuhair Murad)



Kyra Sedgwick (Monique Lhuillier)

3 yorum:

  1. kadınlardaki favorim kesinlikle Marchesa ile Heidi Klum. Erkeklerde ise Tom Ford tasarımları her zaman bir numara zaten, ama adam da güzel taşımış

    YanıtlaSil
  2. marchesa nedense sevmiyorum, çok assolist havası var gibi geliyor.. heidi klum'un elbisesi de aşırı kısaydı, emmy'den çok dışarı eğlenmeye çıkılan bir gece giyilesi bence. bilmiyorum, ödül törenlerinde kısa eteği çok nadiren beğeniyorum.

    tom ford zaten insanüstü.

    YanıtlaSil
  3. evet evet, aslına bakarsan dediğin gibi düşünmedim, yani bir ödül törenine ne giyilir, bir party'e ne giyilir.

    evet bu konuda sana katılıyorum, bu tür organizasyonlara maxi dress'le katılmak en iyisi sanırım

    YanıtlaSil